Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pracownicy Obsługi i Administracji

W Środowiskowym Domu Samopomocy w Radomsku zatrudnieni są pracownicy na stanowiskach administracyjnych:

Główny księgowy - mgr. Agnieszka Chybalska

Do zadań Głównego Księgowego w szczególności należy:

  1. prowadzenie rachunkowości ŚDS zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
  2. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami;
  3. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu (własne i zlecone) oraz innych będących w dyspozycji jednostki;
  4. sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu działalności Domu;
  5. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora, dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów księgowych, zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji.

Inspektor ds. administracyjno-kadrowych - inż. Mariusz Koperski

Do zadań Inspektora ds. administracyjno-kadrowych w szczególności należy:

  1. terminowe i prawidłowe sporządzanie list płatniczych wynagrodzeń i zasiłków;
  2. prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników i spraw kadrowych;
  3. prowadzenie sekretariatu według instrukcji kancelaryjnej;
  4. rozliczanie delegacji, przejazdów służbowych oraz innych wydatków służbowych;
  5. organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy w ŚDS;
  6. opracowywanie projektów regulaminów i instrukcji wewnętrznych;
  7. prowadzenie rejestru pieczęci;
  8. wyposażenie jednostki w niezbędne materiały biurowe, druki, pieczątki oraz materiały potrzebne do prowadzenia zajęć.
Podmiot udostępniający informację:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Radomsku
odpowiada: Zbigniew Piechowicz
data: 07-05-2020
wytworzył: Mariusz Koperski
data: 07-05-2020
data: 07-05-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 07-05-2020 - Edycja treści
  • 15-04-2020 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 356